بهشت گردشگران در سواحل ترکیه
نوشته شده توسط : enitour

از اردیبهشت تا آبان ماه بین ماه می تا اکتبر بهترین زمان برای تفریحات ساحلی در ترکیه است. تور تابستان ترکیه بیشترین محبوبیت را در بین گردشگرانی دارد که به شنا، ورزش های آبی و تفریحات ساحلی علاقه مندند. در این بخش به معرفی بهشت گردشگران در سواحل ترکیه را میپردازیم. شهر ساحلی زیبای بلک در آنتالیا Belek Antalya با هوایی محشر و شن هایی تمیز، تابستانی رویایی برای خانواده ها را در تعطیلات هدیه می دهد.

آنتالیا
شهر ساحلی بلک، منطقه ای خوش آب و هوا در 36 کیلومتر غرب آنتالیاست که گردشگران تور آنتالیا و علاقه مندان تفریحات آبی را مجذوب خود می کند. جت اسکی، غواصی، شنا، حمام آفتاب و انواع تفریحات در این منطقه فراهم شده است.
ساحل ماسه ای بلک و جنگل های کاج طبیعی در منطقه، بلک را به یکی از پر جاذبه ترین مکان های ترکیه تبدیل کرده. آبشار زیبای کورسونا و بیش از 100 گونه پرنده که در نزدیک آبشار زندگی می کنند به فاصله کمی از ساحل قرار دارد و علاقه مندان به آثار تاریخی نیز می توانند از دو شهر باستانی پرگه و آسپندوس در نزدیکی بلک آنتالیا دیدن کنند.

نتیجه تصویری برای بلک انتالیا

شهر 10 هزار نفری بلک با مردمی مهمان نواز در فاصله 20 کیلومتری پارک ملي کورشونلو قرار دارد که از دیگر مناطق دیدنی ترکیه و آنتالیاست که بهترین مکان تفریحی برای خانواده هاست.
پوشش گیاهی منطقه با 574 گونه متنوع که 29 گونه خاص تنها در بلک دیده می شود و انواع گیاهان گوناگون دیگر بر زیبایی بلک افزوده است. وجود درختان کاج بی شمار و پرندگان نادر جلوه خاصی به این منطقه زیبا در نزدیکی آنتالیا داده است.

 




:: برچسب‌ها: Belek Antalya , آبشار زیبای کورسونا , بلک انتالیا , بهشت گردشگران در سواحل ترکیه , پارک ملي کورشونلو , پر جاذبه ترین مکان های ترکیه , پرواز با پاراگلایدر , پرواز با پاراگلایدر بر فراز مدیترانه , ترکیه , تفریحات ساحلی در ترکیه , تور آنتالیا , تور تابستان ترکیه , تور ترکیه , تور رافتینگ , تور رافتینگ در Belek Antalya , جاذبه های دیدنی ترکیه , جاذبه های ساحلی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جنگل های کاج طبیعی در منطقه بلک , ساحل ماسه ای بلک , شهر باستانی آسپندوس , شهر باستانی پرگه , شهر باستانی پرگه و آسپندوس , شهر باستانی ترکیه , شهر ساحلی بلک , شهر ساحلی بلک در آنتالیا , مناطق دیدنی انتالیا , مناطق دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: