تاریخ تمدن کشور چین
نوشته شده توسط : enitour

نتیجه تصویری برای چین

تاریخ تمدن در چین داستانی به بلندای کل تاریخ باستان دارد. شاید به جرأت بتوان گفت چین از شش هزار سال پیش تاکنون دارای تاریخ سیاسی مکتوب می باشد که خود به ‌تنهایی نشان‌دهنده عقبه تاریخی این کشور است.

به پرجمعیت ترین کشور جهان، چین سفر کنید +عکس

نظام سیاسی و حکمرانی موروثی تا چند سال قبل در چین وجود داشت. اما بعد از پیدایش بلوک شرق و غرب و جنگ‌های جهانی و تغییرات زیربنایی در کشورهای مختلف، چین نیز از این ماجرا مستثنا نماند و به‌سوی نظامی دموکراتی و کمونیستی پیش رفت. باگذشت چند دهه در اوضاع اقتصادی و رفاهی ملت چین تحولی صورت نگرفت تا اینکه در چند دهه اخیر با شروع شدن اصلاحات اساسی، در نظام مالی و اقتصادی چین، تحول و جهش بزرگی صورت گرفت که به موجب آن امروزه چین جزو اقتصادها و قدرت‌های بزرگ جهان قرار گرفته است.

نتیجه تصویری برای كشور چين

همسایگان مختلف، جاذبه های دیدنی چین، تعدد فرهنگ و اقوام در چین، لذت خرید ارزان‌قیمت، طعم غذاها و خوراکی‌های جدید و دل‌چسب، هیجان شرکت در جشنواره‌ های سرگرم‌کننده ، طبیعت بکر و چشم‌نواز و عجایب گوناگون از یک سو و از سوی دیگر قدرت اقتصادی چین باعث شده است که امروزه هر فرد گردشگر در هر نقطه جهان آرزو داشته باشد حداقل یکبار به چین سفرکند.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید میتوانید قیمت تور استانبول را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.




:: برچسب‌ها: تاریخ تمدن در چین , تعدد فرهنگ و اقوام در چین , جاذبه های دیدنی چین , طبیعت بکر چین , فرهنگ چین , قدرت اقتصادی چین , کشور چین در گذر تاریخ , همسایگان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: